Klachten
Iedere dag zet het team van Tandheelkundig Centrum de Leyens zich in om iedereen naar tevredenheid te behandelen en de beste zorg te verlenen. Helaas kan het een keer voorkomen dat u ontevreden bent over de ons geleverde zorg of service, ondanks onze inspanningen. Graag horen we waar u niet tevreden over bent. Dit stelt ons in gelegenheid van de situatie te leren en zo blijvend de zorg te verbeteren.
Heeft u een klacht? Dan gaan we uiteraard graag met u in gesprek over hoe we het probleem kunnen oplossen. Een gesprek met uw behandelaar, praktijkmanager of klachtenfunctionaris kan al een oplossing bieden.
Onpartijdige afhandeling via onze klachtenfunctionaris
De functie van klachtenfunctionaris is een neventaak van de praktijkhouder, indien de klacht hem betreft is Sarvenaz Tayeban, ook bekend als Saar, de klachtenfunctionaris. Op deze manier kunnen we uw klacht onpartijdig afhandelen. Laat u zich hierdoor niet weerhouden van het indienen van uw klacht. Alleen zo kunnen wij leren van onze fouten en onze zorg blijvend verbeteren.
Gebruik voor het indienen van uw klacht het onderstaande contactformulier.
Wat als we er samen niet uitkomen?
Mochten we er samen toch niet uitkomen, dan kunt u uw vraag voorleggen aan het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP). Zij kunnen u advies geven over eventuele stappen die u kunt ondernemen om uw klacht op te lossen. Meer informatie lezen over uw rechten als patiënt? Bezoek dan de websites van Allesoverhetgebit.nl en KNMT.nl.
Klachtenformulier
Onze openingstijden
Onze praktijk is van maandag t/m donderdag geopend van 08:00 – 12:30 uur en tussen 13:30 – 16:30 uur. Op vrijdag is onze praktijk geopend van 09:00 tot 15:00.